Verzenden & retourneren
Verzenden
- Wij doen al het mogelijke om uw bestelling zo zorgvuldig, zo discreet en zo
snel mogelijk bij u te laten afleveren.
-
Verzendingen in België en Nederland worden verzorgd door Bpost en PostNL.
- Bij het afrekenen kan je kiezen voor het bezorgadres
- Je kan er ook voor kiezen om je pakje gratis af te halen bij MakUniek.
-
Verzendingen in België en naar het buitenland verlopen echter verschillend. Hieronder vindt u meer informatie.
Blijven bepaalde zaken voor u onduidelijk dan mag u ons gerust contacteren via info@makuniek.be.
Neemt u liever telefonisch contact op, dan kunt u ons bereiken op +32 476 762143.
Verzendingen in België
Om uw bestelling te ontvangen kunt u kiezen uit de volgende afleverplaatsen
- Thuis, op een ander particulier of op een zakelijk adres.
- Een afhaalpunt in de buurt of onderweg, overal in België en haal uw pakje af in een postkantoor, een postpunt, ... gedurende de
openingsuren.
U kunt uiteraard ook kiezen om uw bestelling (gratis) bij ons af te halen. Om dit vlot te laten verlopen kunt u met ons afspreken via info@makuniek.be
of telefonisch +32 476 762143
Verzendingen naar Nederland
Een levering naar Nederland kan met bpost (bpack World) en Postnl naar een door u opgegeven, particulier of zakelijk adres.
Uw pakje kan uiteraard iets langer onderweg zijn dan bij een levering in België, waarvoor onze verontschuldiging
Levertijden
- Van zodra de betaling is ontvangen, gaan we met je bestelling onmiddellijk aan de slag. Deze is evt wel afhankelijk van de levertijd van de niet op voorraad aanwezige producten. We trachten wel binnen de week je bestelling klaar te hebben.
- Van zodra het pakje klaar is, krijgt u een track en trace code doorgemaild, zodat je het traject van het pakket kan volgen.
Onvoorziene omstandigheden
Niettegenstaande alle goede voorzorgen kan er tijdens iedere fase van de bestelling, betaling en levering iets fout lopen. Indien u een verkeerde
bestelling heeft geplaatst, een verkeerd adres heeft meegedeeld, een verkeerde betaling heeft verricht, … dan kunt u altijd door ons worden
geholpen. Wij raden u echter aan om tijdens uw bestelling alles grondig na te kijken. Aanvaard echter nooit een sterk beschadigd pakje of een geopende
verpakking en schrijf op de ontvangstbon 'Beschadigd pakje' of open het pakje steeds in het bijzijn van de vervoerder om de toestand van de inhoud
vast te stellen. Indien u een pakje ontvangt met een beschadigde of onvolledige inhoud bewaar dan steeds de verpakking. Neem indien mogelijk
foto's. Voor een verdere afhandeling vragen wij u om ons te contacteren via info@makuniek.be. Neemt u liever telefonisch contact op, dan kunt u
ons bereiken op +32 476 762143.
Retourneren
Gepersonaliseerde cadeaus kunnen uiteraard niet teruggenomen worden. Onvolledige of defecte artikelen worden door MakUnieK kosteloos vervangen.